دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019 با دوبله فارسی

آپ ماندانا

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019 با دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019
دانلود فیلم Ip Man 4: The Finale 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایپ من ۴ 2019 
دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019 با کیفیت های BluRay 1080p,720p,480p
دانلود فیلم رزمی ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019  با سه کیفیت عالی و متوسط
کیفیت عالی ۱۰۸۰p BluRay دوبله فارسی افزوده شد

نام فیلم : ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019
انتشار دهنده ویسایت : آپ ماندانا 
ژانر : اکشن , زندگینامه ,  رزمی ,  هیجان انگیز
ساخت کشور : چین 
1 ساعت و 47 دقیقه 
سال انتشار : 2019 
61 % رضایت |  10/ 7
بازیگران : Danny Kwok-Kwan Chan، Donnie Yen، Scott Adkins،
کارگردان :Wilson Yip
خلاصه فیلم ایپ من 4: نهایی Ip Man 4: The Finale : ایپ من استاد کنگ‌فو به آمریکا سفر می‌کند ، جایی که شاگردش با باز کردن یک آموزشگاه هنرهای رزمی به نام وینگ چان ، موجب ناراحتی جامعه‌ی محلی هنرهای رزمی شده است و…
درباره فیلم ایپ من 4: نهایی Ip Man 4: The Finale : محصول کشور چین و در ژانر اکشن ، بیوگرافی می‌باشد و به کارگردانی Wilson Yip در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم ایپ من 4: نهایی بازیگرانی چون Danny Kwok-Kwan Chan، Donnie Yen، Scott Adkins، و... به ایفای نقش پرداخته اند.








,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم های خارجی دوبله فارسی,مجموعه فیلم های ایپ من,دانلود فیلم خارجی,دانلود فیلم های خارجی,دانلود فیلم های دانی ین,دانلود فیلم ایپ من ۴,دانلود فیلم سینمایی ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019 دوبله فارسی,دانلود دوبله فارسی فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019,دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019,دانلود فیلم Ip Man 4: The Finale 2019 دوبله فارسی,دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی 2019 دوبله فارسی,دانلود فیلم Ip Man 4: The Finale 2019,دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی 2019,دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019 با لینک مستقیم
>

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html