دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God 2012

آپ ماندانا

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God 2012

دانلود فیلم OMG – Oh My God!  با لینک مستقیم

,دانلود فیلم OMG – Oh My God! 2012 با کیفیت BluRay ,

load Movie OMG: Oh My God 2012 Dubbed in Farsi

,دانلود  فیلم هندی زیبا و دیدنی اوه خدای من با دوبله فارسی و کیفیت بلوری ۷۲۰p

,دانلود رایگان فیلم هندی OMG Oh My God 2012 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

,دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God! 2012

این فیلم کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فاقد هرگونه صحنه غیر اخلاقی و غیر مجاز


نام فیلم فارسی: اوه خدای من
نام  فیلم به لاتین :  OMG: Oh My God 2012
منتشر کنند : آپ ماندانا
فرمت ویدئو:mkv
حجم :  ۱۰۰۰ مگابایت
محصول کشور ۲۰۱۲ هندوستان
زبان: دوبله فارسی
کارگردان فیلم : Umesh Shukla
هنرمندان حاضر در این اثر سینمایی عبارتند از: Paresh Rawal, Mithun Chakraborty, Akshay Kumar
ژانر :درام , عاشقانه , اجتماعی , کمدی
اطلاعات بیشتر : imdb
خلاصه فیلم : کانجی(پارش راوال) کاسبی متوسط و صاحب مغازه اشیاء یادگاری و مجسمه های قدیسین، که چندان اعتقادات محکمی هم ندارد، مغازه اش بر اثر زمین لرزه ویران می شود و در آستانه ورشکستگی قرار می گیرد. بیمه نامه اش شامل حوادث و بلاهای طبیعی نمی شود. او تصمیم می گیرد از شرکت بیمه و قدیسین هند شکایت کند. دادگاه او جنجالی می شود. در این میان کریشنا(آکشای کومار) یک فرشته در قالب انسان بهعنوان یک دوست به او کمک می کند. سرانجام با کمک و راهنمائی کریشنا، کانجی علاوه بر شکست کاهن های سودجو و متقلب و شرکت بیمه به قهرمان مردم هم تبدیل می شود و خود نیز ایمانش به پروردگار دو چندان می گردد ادامه در نبض فیلم دانلود کنید

دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God! 2012 با دوبله فارسی

لینک های دانلود





توجه کنید برای دانلود بروی لینک دانلود کلیک کنید . یعد صفحه جدیدی باز میشود داخلش نوشته : لطفا گزینه "من ربات نیستم" زیر را برای رفتن به صفحه بعد تیک بزنید. 6 ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود اماده شود 


>

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html