دانلود آهنگ میلاد راستاد بنام دوست دارم ببین

آپ ماندانا

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ میلاد راستاد بنام دوست دارم ببین

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد بنام دوست دارم ببین
Download New Music Milad Rastad Called Dooset Daram Bebin
دانلود آهنگ دوست دارم ببین از میلاد راستاد
Danlod ahange Dooset Daram Bebin az Milad Rastad
 دوست دارم ببین از میلاد راستاد
Dooset Daram Bebin az Milad Rastad
دانلود آهنگ میلاد راستاد دوست دارم ببین
دانلود با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و لینک مستقیم به همراه متن آهنگ
تنظیم: ناصر گلشعنی | ترانه و ملودی: میلاد راستاد

لینک دانلود




متن ترانه میلاد راستاد به نام دوست دارم ببین

از اینجا ببر دلم تنگ میشه

یه حس سر گیچه میفته روم

گه گدای میلرزه دستام جمع میشه

کی واست مثل من میشه

دوست دارم ببین قدر تموم خاطره هامون دوست دارم ببین

دوست دارم یه رابطی اسمی حتی با یه علاقه نسبی

دوستم داشته باش شرایط فعلی

منو دست ننداز اگه قراره بری برو از الان

منو دست ننداز هی دست بردار از کارات

منو توی رابطمون خیلی دست تنهام

انرژی مثبت با تو خوبه موزیک و جاده و سرعت

وقتی با توام انگاری میدوعه ساعت

چرا فاصله میگیری وقتی این دل تنگ میشه برات

لینک دانلود



لینک دانلود کمکی



توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.

>

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

google-site-verification: google190d5327bcc4a9ae.html